»Se je pošastna resničnosti zares tako tiholazno priplazila za nami, da je nismo opazili, ali pa smo si namerno pred njo zatiskali oči?«
»Pri deveti izvedbi trienala o tem ni dileme: ekipa z umetniškim vodjem Juretom Kirbišem na čelu ta nagovor prepričljivo izpelje.«
»V ikonični stavbi mesta Letos je to 'hiša strahov', ki so jo prepoznali v dolga leta zaprti vili.«
»Koruzno polje – ostani tako dolgo, kot želiš sicer odpira več možnih interpretacij, Kirbiš pa jo vključi v narativo letošnje razstave kot arhetipsko prizorišče grozljivke.«
»Vid Koprivšek, ki v delu Track/Tir izkoristi elemente prostora nekdanje temnice, v kateri so razvijali rentgenske posnetke, da ustvari lasten prostor horrorja.«
»Delo Ane Likar se resda ukvarja s čarovništvom, vendar je v primeru, ki ga obravnava v svojem čudovito političnem delu družba tista, ki je čarovnici grožnja in ne obratno.«
»Polifonično sledenje 'novega' – v vsej ambivalentnosti, ki jo ta izraz in njegova funkcija v sodobni umetnosti prinašata – si ne lasti velikega pregleda, temveč podobo rastoče entitete, ki nima ne začetka ne konca in je v nenehnem gibanju.«
»Šola voda si umetniško manifestacijo zamišlja kot kolektivno platformo, zmožno razgrajevanja stereotipov, izhajajočih iz evrocentrične interpretacije sredozemskega bazena.«
»Več kot 70 sodelujočih umetnikov s sredozemskega območja se bo dediščine skupnih voda poslužilo kot izhodišča za premagovanje nacionalizmov in ponovno odkrivanje Sredozemlja kot kompleksne platforme raznoterih življenjskih oblik in procesov vedenja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju